Handelsbetingelser for Hartmeier

Hartmeier ApS
Lars Hartmeier & Charlotte Hartmeier
Hovedgaden 72, 8220 Brabrand
TLF: +45 86 26 02 32
CVR: 42454184

Bestilling

Alle bestillinger imødeses i god tid. Ved større bestillinger gerne senest 5 dage før.
Forespørgsler og ønsker kan drøftes på mail hartmeier@hartmeier.dk eller tlf. +45 86 26 02 32 

Betaling

Hartmeier ApS modtager online betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når maden er afhentet eller leveret.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)

Hartmeier ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Hartmeier ApS’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Service

Kasser og service returneres rengjort til Hartmeier ApS, senest 4 dage hverdage efter brug.
Hvis servicen ikke returneres i rengjort stand pålægges gebyr. Ikke returneret service erstattes med indkøbspris.

Afbestilling

Afbestilling af festmad skal ske skriftligt, senest 14 dage før levering/ afhentning. Ved afbestilling 8 dage før opkræves halvdelen af det aftalte beløbet. Afbestilling senere end 8 dage før opkræves det fulde beløb.

Fortrydelsesret

Levering af mad er ikke omfattet af fortrydelsesretten. Jf. Forbrug.dk

Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail hartmeier@hartmeier.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

Reklamationsret

Reklamationsretten er gældende, hvis man opdager en fejl eller mangel ved varen. Da fødevarer er begrænset af holdbarhedsdato, imødeses eventuelle reklamationer hurtigst muligt og senest inden to måneder efter, fejlen eller manglen er konstateret.

Andet

Vi tager forbehold for trykfejl, udsolgte varer samt force majeure.
Information om indhold af allergener i vores retter kan fås ved henvendelse til Hartmeier.
Som kunde har du altid de rettigheder, der fremgår af Forbrugerstyrelsens regler. Hvis et køb henvises til Forbrugerstyrelsens klagenævn, retter vi os efter nævnets anbefaling.